20.07.2015

Czyżby powrót?- Zmiany, zmiany, zmiany!!


Hejka kochani!
Blogerka? Nie pomyliły Ci się blogi? Przecież pod tym wpisem jest post zatytułowany "Kończę z Kolorowym Kwiatuszkiem".
Nie, blogi mi się nie pomyliły. Po prostu przyszedł czas na zmiany. ( Jejku w tym poście chyba tysiąc razy pojawi się słowo zmiany).
Oj dużo tych zmian miałam. Założyłam nowego bloga, jego tytuł zmieniałam 3 razy, aż w końcu wróciłam! Wróciłam na stare śmieci. Wszędzie dobrze, ale w domu  najlepiej. Myślałam, że jak założę nowego bloga to będzie inaczej, odetnę się od Kolorowego. Niestety tęskniłam. Tęskniłam za pracą, którą w niego włożyłam. Za moimi czytelnikami, stałymi bywalcami. Za wszystkim!
I pewnej nocy leżę sobie wygodnie w łóżku, kiedy nagle... Doznałam olśnienia! Nie muszę zakładać nowego bloga, aby rozpocząć nowy rozdział! Mogę prowadzić tego samego bloga tylko pod inną nazwą. ( Długo musiałam to wymyślać co? ) . I oto jestem! Stara, nowa Blogerka ;)
Tematyka postów będzie taka sama. Czasem tagi, przemyślenia, moje życie, moda, fotografia! 
Nie zaczynam niczego od początku, wracam ze zdwojoną mocą!

Przez tydzień byłam w Łukęcinie. Potrzebowałam odpoczynku fizycznego i psychicznego. Ta przerwa dobrze mi zrobiła. Wiele godzin na plaży, masa jedzenia ;), godziny na mieście.
Pogoda była rewelacyjna, ludzie także. Pozdrawiam chłopaka, z którym wymieniałam się ciągle spojrzeniami ;) Jeśli to przeczyta. 
Mam masę pomysłów i wielki zapał. Posty będą regularnie wrzucane co dwa dni, więc do zobaczenia w środę ;)



19 komentarzy:

  1. Dobrze że wróciłaś, bo nie warto zostawiać czytelników. Mam nadzieje że zostaniesz tym razem na dłużej :)
    Mam nadzieje że odpoczęłaś, w końcu po to są wakacje. Zostanę z tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ok jak obiecałam zostawiam komentarz.

    Jestem pod wrażeniem. Podoba mi się twój styl pisania. Tak luźno się to czyta. Całkiem jakbyś siedziała koło mnie i gadałybyśmy sobie. Mam nadzieję, że nie przegapię żadnego wpisu. Obserwacja zostawiona :) Naprawdę mi się tu podoba i będę tu często wpadać :)

    Powodzenia i sił do dalszego prowadzenia bloga :)

    http://kitty--candy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam to całe i jest tak ładnie napisane ;) racja nie potrzeby Ci inny blog jeśli potrzebujesz czegoś nowego. Zrób to na starym, zostań ze swoimi czytelnikami ;D
    Życzę wytrwałości!!
    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany są czasami dobre :) Popatrz na mnie - ja też jestem typem osoby, która chciała oderwać się od tego co była (czyli od starego bloga) i założyć nowego :D Czy mi się udało? Sama to sprawdź! http://iko-nkablog.blogspot.com/

    PS Pierwszy post jest właśnie o tym jak zmieniłam swoje życie, może przeczytasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście sprawdzę ;) Już zabieram się za czytanie!

      Usuń
  5. Dobrze piszesz, przyjemnie mi się czytało ten post. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu.
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie piszesz, przjemnie się czyta :) Liczę na więcej postów w jak najszybszym czasie♥

    Zapraszam na mojego bloga, któego prowadzę z moją internetową przyjaciółką♥
    http://clouding-up-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania naprawdę masz ciekawego bloga ;) Zapewne będę tutaj wpadać częściej =D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog, będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, gdy bloggerka powraca do porzuconego bloga! Warto!
    Zapraszam do siebie! :)
    http://blog-bardzo-nieciekawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś super <3 Poprawiasz mi dzień, jesteś śliczna i mądra <3 <3 <3
    Najlepsza bloggerka na świecie !! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog :3 I ekstra zdjęcia

    esencja-dla-duszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że zrobiłaś niektóre zdjęcia na siłę. Mi najbardziej podoba się fotografia misia, ale niektóre obrazki bym usunęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadne z tych zdjęć nie były robione na siłę ;) Wszystkie mi się podobają i bronię wszystkiego co wrzucam w internet :)

      Usuń
  13. Ogólnie wolę modowe blogi, ale Twój również mnie zaciekawil! zapraszam do sisebie ---> http://f0reverblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. No Natalko jestem pod wrażeniem , świetnie to wszystko ujełaś :*::* !! Tęsknię

    OdpowiedzUsuń